Friday 21 October 2011

Bila Hati Bersedih

Assalammualaikum....teman semua...

 
 Semoga Hati Ini Menangis KeranaNYA......


Hari nie mungkin entry nie agak sejuk..agak lembab dan agak mendung..macam cuaca setiap petang..mendung..hujan dan kadang kala ribut petir.....

Sedih dihati hanya ALLAH jer tahu....kadang kala macam nak merungut menyalahkan hidup..tp sudah pasti aku belum cukup beriman dlm menghadapi cabarannya...susah menjadi diriku yang baru....adakah perubahan ini menyebabkan aku dilanda cabaran dan dugaan dariNYA x henti henti....satu satu ku hadapi...sehingga kadang kala aku malu untuk meminta kepadaNYA....

Menyalahkan diri atas apa yg berlaku ...aku tahu aku bagaikan tidak redha apa yang berlaku....tp aku hanya manusia yang byk kelemahan...kekadang kekuatan itu ada dan aku jadi kuat menghadapi hidup nie...dan ketika kekuatan itu jauh atau tiada dr ku ..aku semakin lemah.... YA ALLAH AMPUNKAN AKU .....

Aku selalu mengharapkan hidup aku lancar ..tiada lagi kepahitan dan kesempitan ....betul ...x mampu aku nak mengharungi semua nie...aku menangis di hadapanNYA...meminta dijauhkan segala dugaan ini....melihat ada lagi yg lebih susah dr yg aku hadapi ...aku masih bersyukur..dan aku berharap awan mendung yang melingkari hidupku kini berakhir ....Ya ALLAH Kau permudahkanlah segala urusan ku ....Aaaminn...

   
Hanya airmata pengubat lukaku....
Dengan airmata ini aku melepaskan lelahku meniti hari hari yang berlalu dan mendatang....
Airmata ini adalah peneman setiaku ketika aku tiada teman utk ku luahkan....
Hanya airmata ini pengubat lukaku....Terima kasih Ya ALLAH kerana kurniakan aku airmata ini.
                 


No comments:

Post a Comment