Sunday 22 April 2012

Energizer Night Race 2012..Cabaran Untuk Diri

Semalam pertama kali selepas berbelas tahun tidak berlari jauh jauh..akhirnya aku berjaya juga mencabar diriku menghabiskan 5.5km..bagi otai otai lari jauh jauh apa la sangat 5.5km tu kan ...jalan kaki pun katanya sampai dalam masa sejam tapi bagi aku 5.5km tu macam 50km wooo..sebab tu aku berjaya tamatkan larian hehehe walaupun sebenarnya banyak berjalan dari berlari selama 1 jam 35 minit tapi yang aku bangganya sebab aku bukanlah orang terakhir...yang tu aku bangga sangat tu hahahaha sebab kata otai otai nie nak dapat nombor satu jauh la sekali tapi yang penting jangan jadi orang terakhir ...dan aku bukanlah orang yang terakhir...yeeaahhh...

Dan yang paling best dapat masuk litar sepang...berlari atas litar...ia satu memori indah dan buat otai otai larian..along, abang long, zuridah, Jeff dan Sedi..korang memang best la..aku respect sebab korang semua boleh lari jauh jauh kalau aku dah lama naik van ambulans tu hehehe confirm ..sebab 5.5km nie pun dah termuntah aku berlari oppss berjalan hahahaha...nak tahu diorang ambik berapa...yang paling jauh abang long dengan Sedi..42km...sampai termuntah muntah kau... sampai jalan pun dah terkengkang kengkang ...along, angah dan Jeff lari 15.5km...yang mencabar sebab diorang lari naik turun bukit tuu..nasib baik aku lari atas litar jer...kalau ikut diorg confirm patah balik hehehehe...lari kat litar pun dah nak nanges..hati berkata kalau nak pengsan pun biar di garisan penamat dan akhirnya alhamdulilah berjaya dan tak pengsan...best best

Buat geng geng otai malam tu memang best sangat sangat dan aku dah jatuh cinta dengan suasana tu..Insyaallah jika ada waktu dan tenaga nak join lagi korang lari lari tapi kategori biarlah bawah 10km yer dulu..bila dah pro macam korang baru up kilo kilo hehehehe...

Dan di situ aku sambut birthday aku yang ke 35 dan orang awal yang wish my birthday my kakak tersayang along...fuuyooo sambut birthday kat sepang circuit tu...

Nie gambar gambar kat sana...eeiii gemuknya aku ...patutla berat nak lari bawak badan yang tembam nie hehehehe...










Dan pagi tadi inilah hasilnya selepas bangun...kaki dan lutut sakit kembali..hemm jawabnya tongkat ini peneman untuk sementara tapi tak serik..Best sangat ...tahun depan confirm nak masuk lagi ENR...


No comments:

Post a Comment