Friday 11 November 2011

Sahabat....Doakan Kesejahteraan Ku Selalu.....

Assalamualaikum...sahabat ku ...

Masih ada yang tertanya tanya apa sebenarnya yang berlaku dalam hidup ku....ada yang ingin tahu apa kisahnya....bukan tidak mahu aku menceritakannya..bukan aku mahu merahsiakannya....tetapi cukuplah dengan sahabat semua menyelami segala isi hati ku melalui blog ini...blog ini diwujudkan untuk aku meluahkan isi hati... untuk aku menyatakan perasaan rindu kepada anak anak....pelikkan setelah hampir setahun baru aku berani meluahkan apa yang berlaku dalam hidupku..sungguh... bukan simpati yang aku minta ...bukan perasaan kasihan yang aku tuntut daripada kamu sahabat - sahabat ku...cukuplah memahami perasaan ku..dan mendoakan kebaikan dan kesejahteraan diri ku..itu sudah cukup bermakna buat aku menjalani kehidupan ini sehingga ALLAH mengambil kembali hakNYA ini...

Alhamdulilah...aku kini dapat menerima kenyataan...menerima hidup sendirian tanpa anak anak di sisi biarpun kadang kala kalah juga dengan perasaan rindu yang mencengkam tapi aku pasti anak anak ku selamat dan bahagia tanpa aku di sisi mereka....semoga mereka menjadi anak anak yang soleh dan solehah biarpun datang daripada keluarga yang melalui perpisahan....semoga mereka kuat mengharungi hidup...Insyaallah...

Ya ALLAH bantulah mereka..lindungilah anak anak ku...hanya padaMU aku memohon dan padaMU jua aku pasrah atas apa yang berlaku dalam hidupku kerana hanya KAU yang mengetahui apa yang aku tidak ketahui..Aaamminnn...

No comments:

Post a Comment