Friday 13 July 2012

Kosong

Bila dengar lagu dan lirik lagu nie..terus terdetik di hati...lirik nie macam faham jer apa yang aku sedang alami sekarang...terasa kosong dan tak tahu nak cakap apa bila fitnah terus-terusan melanda diri...tujuan ..untuk mengaibkan diriku...untuk mempertahankan diri aku sudah malas nak bercerita, malas nak memperkatakan lagi perkara yang telah aku lupakan ....bukan senang hendak melupakannya dan ketika aku sudah melupakannya..melempar jauh setiap yang berlaku di masa lalu..masih ada yang bercerita tentang itu...cukuplah..aku dah muak mendengarnya..mungkin juga orang lain sudah naik jelak mendengar kisah fitnah yang ditaburkan...janganlah ditambah dosa dengan memfitnah..yang mendengarnya juga turut mendapat dosa...kasihan..semoga ALLAH menunjukkan kebenarannya..

Bagi aku lagu ini cukup menyentuh jiwa...mendengar melodi yang disampaikan cukup memberi kesan...Najwa Latif memang dilahirkan dengan bakat untuk menjadi penyanyi...


Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa kosong kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku kosong kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Oo Oo
Kosong kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa kosong kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku kosong kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa kosong kosong

Oo Ooo





No comments:

Post a Comment