Friday 3 May 2013

Selamat Mengundi 5 Mei Ini

Assalamualaikum sahabat..5 tahun datang lagi dan 5 Mei ini adalah tarikh keramat untuk kita sebagai rakyat mengundi..itulah satu satunya kuasa demokrasi yang kita ada sebagai rakyat jadi jangan sia-siakan...pilihlah calon pilihan anda...kenali calon dan parti anda...jika anda sudah timbang timbangkan dan fikir bulat bulat dengan mata hati pangkah la dengan tenang dan semoga selepas ini kerajaan yang ada akan membawa kita ke puncak dengan roket yang laju..hehehhe...hahahaha...

Entahlah jika nak dikatakan istilah undi adalah rahsia sebab dengan media sosial yang ada sekarang undi bagaikan tiada rahsia...ramai dah yang berani menunjukkan sokongan kepada parti parti pilihan masing masing...pada saya tak kisahlah siapa pilihan anda... siapa yang akan menjadi kerajaan dan menerajui negara..yang saya harapkan tanggungjawab ini dilaksanakan dengan amanah, dengan telus dan jujur....dan saya harap tiada cetusan rasa yang tidak puas hati dengan kekalahan mahupun kemenangan pada 6 Mei nanti...

Saya pasti semua orang mahukan perubahan yang lebih baik...dan bagi saya setiap perubahan itu Insyaallah ada kebaikan..semua orang mahukan yang terbaik dan yang penting berikan yang terbaik itu kepada ALLAH dahulu..Insyaallah ALLAH akan memberi kita kebaikan yang lebih manis...Yakini ALLAH...Sayangi Islam...kerana hidup kita di dunia ini sementara sahaja..semoga sumbangan kita yang kecil akan menolong kita di alam sana nanti...

Selamat mengundi...kita tunggu parti mana yang akan jadi kerajaan samada BN atau PR...Jawapannya malam 5 Mei nanti dan 6 Mei saya bekerja dengan kerajaan dan bos baru...

jumpa lagi...senyum selalu

No comments:

Post a Comment