Monday 6 May 2013

Hari Ini 6 Mei

Hari Ini 6 Mei..bermakna kerajaan baru telah dibentuk dan rakyat telah memilih Barisan Nasional menerajui pemerintahan negara untuk 5 tahun mendatang ...tahniah..harapan saya penuhilah tanggungjawab itu dengan amanah, telus dan jujur....demi rakyat dan negara Malaysia..

Dan semalam 5 Mei menjadi sejarah apabila rakyat Malaysia sekali lagi keluar mengundi dan saya juga telah jalankan kewajipan saya sebagai rakyat Malaysia...saya mengundi di Sek Menengah Guar Chempedak dalam memilih calon Dun Guar Chempedak dan Parlimen Jerai...

Keputusan telah diketahui..keputusan ini kita terima dengan berlapang dada kerana yang memilih itu juga rakyat Malaysia..bukan orang lain..dan harap bukan Bangla..bukan Indon..bukan Myanmar...jangan ada sentimen perkauman dimainkan dan ditiup semboyannya...cukuplah sejarah dulu ..usah diulangi..jadikan ia sebagai pengajaran ...bukan teladan untuk diikuti...

Hemmm nak tahu jugak siapa Menteri KPKK yang baru...semoga bos baru saya ini akan membawa perubahan positif dalam Jabatan Penyiaran Malaysia...

jumpa lagi... 

p/s : hari ini sangat mengantuk sebab tidur beberapa jam sahaja kerana tunggu keputusan pilihan raya :)



No comments:

Post a Comment