Monday 22 April 2013

36 Tahun Sudah Berlalu - Syukur

Alhamdulilah..Alhamdulilah..Alhamdulilah...36 tahun hari ini jam 8.30 pagi tadi. Jazakallah kairan kathira buat semua sahabat FB dan keluarga yang memberi ucapan selamat hari lahir...didoakan semua ucapan dan doa kalian dimakbulkan ALLAH SWT hendaknya...

36 satu angka yang bermakna..banyak pahit, manis, masam, kelat, tawar, bahagia, kecewa, ketawa, menangis, mengiringi hidupku selama ini. Itulah warna takdirku...dan syukur aku masih lagi diberi nafas oleh Pencipta diriku..Terima kasih Ya ALLAH...kerana menjadikan aku hambaMu..ku berjanji Sesungguhnya solatku, hidupku dan matiku hanyalah kerana Mu Ya Allah, Tuhan seluruh alam. 

Syukur...untuk diriku...ku hadiahkan sesuatu yang telah lama ku idamkan....untuk menghargai diri sendiri..dan semalam terima kasih buat ahli ahli di rumah yang sanggup bersengkang mata menunggu detik 12 malam untuk merai hari lahirku...walaupun nyanyian Happy Birthday korang berterabur, pitching lari..tapi aku cukup menghargainya..tersentuh hati ini...nasib baik airmata ini tidak mengalir kalau tak malu dengan korang..dah tua tua nak menangis bagai kan...hahahahaha

Ada impian lain yang sedang diusahakan...aku nak berhijrah..dan tempatnya sangat istimewa..semoga ALLAH mengizinkan niat ku itu...

Buat insan insan istimewa dalam hidupku...terima kasih kerana tak pernah jemu berada di samping ku...melayan karenah - karenahku, rinduku, sayangku, dan membantu aku dalam mengharungi setiap dugaan hidup insan bernama Mastura Ismail...aku kuat kerana kalian kuat menyokong ku...sentiasa menjadi tongkat yang menampung kekurangan hidupku...di sini aku tahu siapa kawan siapa lawan...jika ku tak jatuh ..sudah pasti aku tidak dapat menilai mana intan mana permata...dan aku harap kalian tetap bersama ku sehingga akhir hayat ku nanti...

Tanpa hadir kalian dalam hidupku ...aku tetap sayang kalian kerana kalian adalah permata hatiku...jika ummi pergi dahulu tanpa sempat ummi mendapat kembali hak ummi..ummi nak kalian tahu ummi tak pernah membuang kalian dalam hidup ummi...ummi sayang sayang sangat anak anak ummi...ummi doakan kalian bahagia di dunia dan akhirat...love u so much...

36 Tahun Sudah


p/s : meningkat lagi angka umur maka semakin dekat kematian dengan diriku..untuk semua sahabat ..maafkan aku jika aku berdosa dengan kalian...:)

No comments:

Post a Comment