Thursday 18 April 2013

Coming Soon....

Coming soon...tarikh kelahiran..banyak impian yang ingin dilaksanakan..apatah lagi setelah dua tahun lalu bermula hidup dengan angka kosong...kosong..kosong..bak kata Najwa Latiff...

Ingin ku kejar dunia...ingin ku kejar akhirat..semua impian telah disusun dan sedang diusahakan ...hanya dengan keizinan ALLAH SWT jua ia akan menjadi kenyataan...semoga ALLAH izinkan untuk hambaNYA ini...Allahhumma Ammeenn..

Ya ALLAH izinkan aku meraikan hari itu dengan anak-anak ku...Impian yang ingin aku perolehi tapi jika tidak aku pasrah..aku rela..aku redha..mungkin belum masanya....Hati terusik dan hiba memikirkan anak anak...inilah dugaan Mu ..aku terima...dan aku percaya Kau yang sempurna dalam menyusun jalan kehidupanku...dan aku harap Kau berikan aku kehidupan yang lebih baik dan lebih sempurna selepas ini..aku syukuri nikmat Mu ini...kerana aku mencintai Kamu Ya ALLAH Ya Tuhanku.....

 p/s: hati ku sedang menangis...

No comments:

Post a Comment