Monday 8 April 2013

Masalah..Masalah..Masalah

Assalammualaikum sahabat...rindukan saya..hehehe...dh lama tak menulis..tak meluahkan rasa..kenapa..hemmm entahlah..lately nie saya banyak pendamkan rasa..semua rasa hanya dipendamkan..tak terluah....bukan tak nak berkongsi ..tapi banyak rahsia yang tersembunyi..nak diluahkan ibarat membuka aib orang lain...tak nak la..nanti ALLAH bukak pulak aib kita kan ...

Sekarang dah masuk bulan April..minggu kedua kan??? dan saya sebenarnya telah terlupa tarikh keramat 30 Mac lalu...wahhh saya lupa..terlupa sangat sangat...nampaknya tarikh itu memang tak ada erti untuk saya ...ye ke...hehehehe...tarikh tu sebenarnya adalah tarikh talak satu dijatuhkan ke atas saya di Mahkamah Syariah KL Wilayah Persekutuan...bermakna dah dua tahun ia berlalu dan saya makin melupainya...bagus bagus..satu perkembangan yang menarik...ehhh perlu ke saya ingat tarikh tu...perlu tau..sebab dan motif...banyakkkkk hahahaha

Ok lupakan semua itu...dan saya sebenarnya tengah merancang untuk menyelesaikan masalah satu persatu...masalah memang tak pernah habiskan dalam hidup kita?? orang kata bila dan meninggal dunia baru masalah selesai...ehh ye ke..atau sebenarnya masalah baru bermula...ahhh faham tak maksud saya nie..hehehe..harap harap sahabat faham la...kerana perjalanan bermula setelah kita dikiamkan...dan harap harap semua masalah dapat diselesaikan walaupun ada masalah yang berat untuk dipikul oleh bahu yang kecik nie...sabar je la kan..

Alhamdulilah..hidup semakin baik daripada permulaan single...awal awal memang agak broke...nasib baik ada perancangan awal...thanks ALLAH....hanya berharap tiada tangan tangan yang ingin merosakkan segala galanya...dendam yang ada baik dilupakan sebab kemaafan dendam yang terindah..tak percaya..buat dahulu dan rasai keindahannya...semoga ALLAH memberi hidayahNYA kepada kalian...dan tolong tolong jangan campuri urusan hidupku lagi termasuk keluarga ku...diam tak bererti takut tetapi kami malas nak mengeruhkan keadaan yang telah keruh akibat kocakan yang terlalu kuat dan dalam...

Ada sesuatu yang sedang saya uruskan demi masa depan yang lebih membahagiakan...nantikan perkembangannya ..akan saya war-warkan nanti bila kejayaan menanti...hanya saya perlukan sahabat doakan kebahagiaan saya dan impian saya untuk bersama anak-anak nanti..lately nie saya sentiasa mimpikan mereka...cukup membahagiakan...

Jumpa lagi nanti...mode hari nie..kaki dua dua kejang..jalan pun macam robot...inilah jadinya bila dah lama tak jogging ...

No comments:

Post a Comment