Monday 19 March 2012

Izinkan Aku Pergi Dengan Penuh Redha...

Alhamdulilah..alhamdulilah..alhamdulilah..terima kasih kerana memberi aku peluang itu YA ALLAH..dan Kau juga maha mengetahui hatiku kini..disebalik kegembiraan ini terselit kesedihan yang perlu aku hadapi...susahnya menghadapi situasi ini jika melibatkan hati insan yang tersayang...tapi aku harap Kau permudahkan segala urusan ku kini dan akan datang...jika dengan izinMU...biarlah ia menjadi realiti..tapi aku tahu hanya KAU yang tahu apa yang terbaik bagi kami semua....itu hakikatnya...aku tidak bisa menolaknya....

YA ALLAH..izinkanlah ku pergi dengan penuh keredhaan...izinkan ku pergi bersama insan yang aku sayangi...izinkanlah YA ALLAH....

Sekiranya ia bukan seindah yang aku impikan..Kau terimalah hati ku ini yang memang hanya milik MU....

2 comments: