Thursday 29 December 2011

Selamat Tinggal Tahun 2011

Selamat Datang Tahun 2012...

Aku mengharapkan sinar menerangi kehidupan ku pada tahun 2012...menerangi hatiku dengan limpah dan kasih sayang daripada ALLAH SWT...dan tahun 2012 akan menjadi  tahun untuk aku terus berjuang kembali dalam hidup....berjuang setelah aku jatuh..setelah aku dihina dan setelah aku kehilangan segalanya...dan kini Mastura yang ada di depan kalian nanti adalah Mastura yang baru....jadi kenali diriku dahulu baru tahu siapa aku... kerana aku bukan lagi lemah.....

Setahun berlalu..dan tahun 2011 mencatatkan banyak kedukaan...banyak kemelut dan banyak peristiwa yang menjadi sejarah hidup...semuanya tercatit rapi...dan inilah takdir ALLAH terhadap ku ....terimalah ia dengan redha dan berlapang dada kerana satu saat akan kecapi juga kebahagiaan...walaupun lambat tapi aku pasti kerana ALLAH telah merencanakan kehidupan ku dengan baik...kerana DIA yang Maha Mengetahui apa yang terbaik dalam hidupku...Terima kasih Ya ALLAH....

Banyak yang ku harapkan pada tahun 2012..impian terbesar aku ialah untuk membuat jari palsu anak kedua ku Muhammad Iskandar Shah...mungkin ramai tak tahu ..Iskandar kehilangan jari tengahnya ketika meraikan harijadinya yang ke 5 tahun....remuk hati melihat anak yang dilahirkan sempurna kini cacat ...tapi dia cukup tabah menghadapinya...Insya-ALLAH..semoga dengan izinNYA Iskandar akan mendapat jari palsu tersebut..semoga Iskandar akan lebih ceria menjalani hari harinya nanti...sekarang pun dia ligat dan ceria walaupun tanpa jari tersebut :) Setahun berlalu dan semoga ini hadiah harijadinya yang akan datang daripada Umie sayang....kalau lambat maafkan umie ya..umie tengah berusaha mengumpulkan duit untuk kos itu sayang....semoga Iskandar memahaminya....

Dan 2012 adalah permulaan untuk aku kembali menjadi seseorang..dan setelah semuanya berjalan lancar aku ingin mengambil kembali hak jagaan ke atas anak anak ku...Insya-ALLAH.... Buat sahabat sahabat ku di luar sana... doakan semoga usaha ku ini berjaya...walaupun aku tahu sukar tapi aku pasti ALLAH sentiasa menolong ku...dan aku pasti hasrat ku ini akan dimakbulkan samada cepat mahupun lambat...

Dan untuk diriku sendiri....biarlah ia menjadi rahsia...biarlah hanya ALLAH sahaja yang tahu..dan semoga hajat ku ini kesampaian...semoga ALLAH mengizinkannya.....

jumpa lagi....Selamat Tahun Baru 2012

No comments:

Post a Comment