Sunday 25 December 2011

RM1,000,000.00 Money Drop

Assalammualaikum...sahabat 


Nie la bila dah tak ada keje nak buat....ye la sepatutnya cuti ni aku rancang nak balik kampung dengan kak long tapi disebabkan ada hal di sini aku terpaksa membatalkan hasrat nak jalan jalan cari makan. Jeles jugak aku tgk bila kak long dengan abang long postkan tempat dan makanan setiap tempat persinggahan diorang.Yang paling aku tak tahan tu durian...sedapnya..memang terasa rugi tapi tak pe la takde rezeki aku kot lagi nak rasa durian Kuala Kurau....


Ok jom kita main RM1,000,000.00 Money Drop...ingatkan senang jer permainan nie tetapi sebenarnya permainan nie banyak menguji minda kita....terasa berdebar jugak bila bermain secara online nie...agak agak kalau aku betul betul berada di hadapan RM 1 juta tu apa la perasaan aku kan....tapi dulu aku pernah rasa bermain dalam program Famili Ceria dengan kak long, abang long dan adik abang long aku. Memang best bila kita jugak terlibat dalam sesuatu rancangan yang menguji minda...memerlukan kecekapan menjawab soalan dengan cepat dan tepat...begitu jugak dengan rancangan baru astro nie...yang penting bijak menjawab dan melaburkan wang supaya tak kehilangan duit RM1 juta tu...







                                                          Dan akhirnya bila permainan tamat 


Best jugak dapat bermain online..dapat merasai debaran permainan..dan esok kita main lagi ....sekurang-kurangnya permainan ini membuatkan otak sentiasa berfikir...

No comments:

Post a Comment