Wednesday 6 February 2013

Mimpi Dan Realiti

Akhir - akhir ini aku sering bermimpi anak anak ku...dapat ku rasai pelukan dan kata kata mereka...bahkan mereka seakan meninggalkan pesan supaya aku sentiasa menghubungi dan bertemu mereka...mereka merindui aku seperti mana aku juga merindui mereka...dapat aku rasakan seakan ada kuasa yang sentiasa membuatkan aku semakin kuat ketika menghadapi saat saat itu...mungkin mimpi ini memberi aku semangat untuk meneruskan kehidupan tanpa mereka...sekurang-kurangnya rindu ku terubat walaupun di sebalik tabir mimpi...cukup indah saat saat itu...

Tetapi realitinya aku masih berjauhan dengan mereka...bukan sekarang untuk umie bertemu kalian lagi...umie cuba tetapi gagal..ada penghalang antara pertemuan itu...

Ketika ini kesihatan ku agak terjejas...dalam berjaga - jaga..dalam beringat ingat ..akhirnya terkena jugak..tak apa la..aku redha..dan sekarang adalah masa untuk memulihkan kembali kesihatan...Ya ALLAH lindungilah hambaMU ini...tiada sesiapa yang mampu menolong aku selain Engkau Ya ALLAH..

Mungkin dah sampai masanya aku mengundur diri...mengorbankan diri sekali lagi demi sebuah kehidupan...adakah sudah sampai masanya untuk aku mengucapkan Selamat Tinggal?? 


No comments:

Post a Comment