Monday 24 March 2014

Kecil Benar Hati Ini Rupanya

Assalammualaikum...sahabat..

Sejak akhir- akhir nie hati cepat benar terusik....cepat benar terasa..cepat benar berkecil hati...Masalah apa yang melanda diri...hinggakan aku hilang fokus..hidup bagaikan tak kena...buat itu salah buat ini pun salah...entahlah...

Kebaikan yang dilakukan kadang kala disalaherti ..kalau buat salah apatah lagi...pasti diri dihina dan dicaci...malas nak layan tetapi bila mengetahuinya terluka juga hati ini...susahnya nak puaskan hati dan perasaan orang lain...tapi tiada yang mengambil tahu susah atau payah hidupku...hidupkah aku...atau matikah aku...

Bagai ingin hilang ..menyembunyikan diri..bersendiri..tapi aku tahu aku tak mampu..banyak tanggungjawab yang perlu aku lakukan demi sebuah kehidupan...Ya Allah...tolonglah hamba Mu ini...permudahkanlah segala urusan ku...berkati perjalanan ku sehingga aku bertemu Mu...hanya Engkau yang mengetahui apa yang perlu aku lalui di dunia fana ini...

Penat...letih...nak rehat...jom melancong...siapa nak ikut...


No comments:

Post a Comment