Thursday 16 February 2012

Energizer Night Race 2012....Ada Berani....


Ahhh..akhirnya terjebak jugak dengan aktiviti lari lari nie...uhhh first time nie nak join larian nie...dah lama tak mengaktifkan diri...rasanya since 1997..itu kali terakhir aktif bersukan..itu pun kat sekolah...hahaha..kenangan terindah di sekolah bila dapat merangkul emas, perak mahupun gangsa...dalam semua acara larian yang masuk bertanding..tak percaya cuba tanya mak kita..banyak medal kat umah tu...masih disimpan dengan baik oleh mak..thanks mak...kalau nak harapkan kak lang rasanya dah hilang semua tu..hehehehe

Apa acara kita ambik..hemm my favorite ialah 800m, 1500m, 4x100m and 4x400m...empat acara nie tiap tiap tahun mesti masuk bertanding...nak medal punya pasal...hahaha...ok close citer lama lama...

Acara nie setiap tahun ada... nie info lanjut kalau nak tahu
Energizer Nite race registration is open now.
Date-21/4/2012
Venue: Sepangcircuit.
Fee:$50 for 5.5km
Distance: 5.5km, 15km & 42km...more info www.energizernightrace.com
Nie sebenarnya nak suka suka..kira macam nak panas panaskan badan...nak tengok kaki nie boleh ke nak berlari lagi..lagipun boleh cuba aktiviti baru dalam jadual kehidupan...hemm sebenarnya dah lama kak long ajak tapi dulu amat amat la malas apatah lagi sibuk dengan agenda keluarga...apatah lagi kekangan masa untuk menguruskan anak anak dan keluarga..so lupakan aje la...dan hari nie bila tengok Zuridah, adik ipar kak long aku nie dah post pasal nie terus hati rasa nak cuba la....yang kelakar nye abang ipar aku kata jalan jalan jer tengok orang lari lari hahaha...dalam sejam abis la 5.5km..dan akhirnya... ok boleh la...

Dan hari nie aku akan memulakan misi joging joging manja dulu..macam kakak aku cakap ' kau lari ayam ayam jer kat area umah kau tu' hahahaha...aku agak ayam lagi laju lari dari aku kot...hahahaha...memang excited nie...ye la dah lama nak join tapi banyak halangan...harap harap lutut nie dah baik...tak ada masalah nanti...so ada sesiapa nak join saya ..5.5km jer...kita jumpa kat sana nanti....

Info terbaru .... along, angah gan Jepp ambik 15km...abang long gan Sedi ambik 42km...aku ambik 5.5km ...agak agak diorang tunggu aku ke atau aku yang tunggu diorang atas trekk sambil guling guling....hahahaha ...

p/s : Mastura kau jangan hangat hangat taik ayam dah ler yer...chaiyokkk....Mastura boleh.....
      

No comments:

Post a Comment